Geef altijd het juiste geschenk
Makkelijk en snel bestellen
Koop lokaal en duurzaam
Koop lokaal en duurzaam

Veelgestelde vragen over K-Doos

Hier vind je een antwoord op de meeste gestelde vragen over K-doos. Staat jouw vraag er niet tussen? Aarzel niet om contact op te nemen via onze contactpagina.

Wat is een K-doos?

Een K-doos is een cadeaubon. De ontvanger kan kiezen waar hij of zij de bon inruilt. De deelnemende handelaars waar je met je bon terecht kan, vind je terug op onze website. Het te besteden bedrag staat vermeld op de voucher die je ontvangen hebt.

Waar en hoe kan ik een K-doos kopen?

Een K-doos kopen kan zowel via de website als in het fysieke verkooppunt. 

Kan ik K-doos bestellen als relatiegeschenk en aankopen op factuur?

Uitstekend idee. We helpen je graag verder. Stuur een e-mail naar info@k-doos.be of bel ons op 0489 31 64 01.  

Als ik via de website een K-doos bestel, hoe lang duurt het vooraleer ik deze in mijn bezit heb?

Een e-voucher ontvang je meteen in je mailbox. Bestel je een K-doos in cadeauverpakking, reken dan op 5 werkdagen.

Wat als mijn bestelling niet toekomt?

Indien je je bestelling na 5 werkdagen niet ontvangen hebt, neem dan meteen contact met ons op via info@k-doos.be.

Wat is de waarde van een K-doos?

De schenker bepaalt het bedrag van de K-doos. Het minimumbedrag is 20 euro. We adviseren om vanaf een bedrag hoger dan 50 euro te kiezen voor de aankoop van meerdere vouchers. De ontvanger kan dan het ontvangen budget besteden bij meerdere handelaars. Hij of zij moet immers het bedrag wat op één voucher vermeld staat in één keer spenderen.

Zijn er nog extra kosten?

De schenker betaalt het bedrag dat op de K-doos zal worden vermeld en de ontvanger kan dat bedrag volledig besteden bij de handelaar van zijn keuze.

De schenker betaalt geen extra kosten als hij een e-voucher koopt of als hij een K-doos in cadeauverpakking koopt bij het fysieke verkooppunt. Bestel je een K-doos in cadeauverpakking via de website, dan zullen er verzendkosten aangerekend worden.

Wat is het verschil tussen een e-voucher en een K-doos in cadeauverpakking?

De e-voucher is louter digitaal. Je koopt de e-voucher via de website en ontvangt deze meteen in je mailbox. Je kan er voor kiezen om de voucher af te drukken of om hem via e-mail te versturen naar de gelukkige ontvanger.

Kies je voor een K-doos in cadeauverpakking, dan ontvang je een papieren voucher in een kartonnen doosje.

Kan ik een K-doos personaliseren?

Je kan de K-doos een persoonlijke toets geven door een gepast thema uit te kiezen én door een persoonlijke boodschap toe te voegen.

Wanneer je een e-voucher bestelt kan je, alvorens af te rekenen, nog een persoonlijke boodschap typen. Deze verschijnt mee op de e-voucher.

Wanneer je een K-doos in cadeauverpakking bestelt kan je, voor je de K-doos overhandigt, een persoonlijke boodschap neerschrijven. Er is hiervoor ruimte voorzien op de achterkant van de voucher, naast het bedrag.

Ik heb nog een K-doos met het oude logo. Kan ik deze nog gebruiken?

Zeker, ook met de oude bonnen kan je bij alle deelnemende handelaars terecht.

Is een K-doos omwisselbaar in geld?

Je kan met je K-doos aankopen doen ter waarde van het bedrag vermeld op de voucher, maar op dat bedrag wordt geen geld terugbetaald. 

Wat als de waarde van mijn aankoop lager is dan het bedrag op de voucher?

De handelaar kan er voor kiezen om voor het resterende bedrag een waardebon van zijn eigen zaak uit te schrijven. De handelaar is dit niet verplicht.

Kan ik ook met een K-doos terecht tijdens de solden periode of voor promotionele artikelen?

De deelnemende handelaars kunnen bepaalde voorwaarden verbinden aan het gebruik van K-doos in hun zaak. Ze kunnen bijvoorbeeld bepaalde (promotionele) items uitsluiten van het aanbod. Bij twijfel, bekijk de bedrijfsinfo op deze website of contacteer vooraf de betreffende handelaar.

Hoelang is een K-doos geldig?

Een K-doos is vanaf de datum van de aankoop minimaal 12 maanden geldig.

Kan ik de geldigheid van mijn K-doos verlengen?

De geldigheid van een K-doos kan worden verlengd, mits betaling van een administratieve kost van 6 euro. Gelieve contact op te nemen via info@k-doos.be. Doe dit voor de initiële vervaldatum.

Kan ik een bestelling plaatsen voor levering buiten Belgiƫ?

Dat kan, maar niet via de website. Stuur een e-mail met je bestelling naar info@k-doos.be en we helpen je graag verder.

Is het mogelijk om een K-doos te bestellen en te betalen via bankoverschrijving?

Dat is mogelijk, maar niet via de website. Neem contact op via info@k-doos.be.

Ik heb een handelszaak. Kan ik me aansluiten als partner van K-doos?

Neem zeker contact met ons op, dan bekijken we samen de mogelijkheden. Stuur een mailtje naar info@k-doos.be en bel ons op 0489 31 64 01. 

 

Waar kan ik mijn K-doos inruilen?